رادار "نذیر" و "بینا" تا پایان سال به تولید انبوه می‌رسد/ روزانه امنیت 1200 فروند هواپیما را تأمین م

آمار مطالب

کل مطالب : 1148
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 402
باردید دیروز : 206
بازدید هفته : 862
بازدید ماه : 847
بازدید سال : 6247
بازدید کلی : 146556

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فجر و آدرس aryamanesh76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 10 شهريور 1394
نظرات
امیرسرتیپ اسماعیلی در جمع خبرنگاران:
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا گفت: دو رادار نذیر و بینا در سال پایان سال 95 به تولید انبوه خواهند رسید.

رادار نذیر و بینا تا پایان سال 95 به تولید انبوه خواهد رسید/ روزانه امنیت 1200 فروند هواپیما را تأمین می‌کنیمبه گزارش خبرهنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرگاران جوان؛ امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا درحاشیه مراسم رونمایی از رادار نظیر و بینا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو رادار نذیر و بینا که بعنوان دو گزینه منحصر به فرد در دنیا شناخته می‌شوند در سال پایان سال 95 به تولید انبوه خواهند رسید.

وی افزود: اولین نکته مهم درباره رادار نظیر و بینا که در جنوب شرق مرکز و شرق کشور مستقر شده حضور این رادارها در دشت و کوهستان بوده و تکنولوژی این دو رادار کاملا بومی است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا تأکید کرد: این رادارها در فرکانس‌های مختلف توانایی شناسایی دوست از دشمن را دارند و توسط دانشجویان و نخبگان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تولید شده است و توانایی شکار اهداف ریزپرنده، استیل و پهن پیکر را دارد.

امیر اسماعیلی گفت: رادار نظیر و بینا تهدیدات را فراتر از مرزها کشف و شناسایی کردند و هر پرنده‌ای قبل ازآنکه به مرزهای جمهوری اسلامی ایران برسد شکار خواهد شد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا ادامه داد: روزانه 1200 فروند هواپیما از آسمان کشور عبور می‌کند که امنیت آن توسط قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا با همکاری ارگان‌های مختلف از جمله نیروی هوافضای سپاه و سازمان فرودگاه‌های کشور انجام می شود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر انسجام نیروهای لشکری و کشوری نبود امنیت 1200 فروند هواپیما میسر نمی‌شد و امروز بیکائو آسمان ایران را امن‌ترین آسمان منطقه غرب آسیا می‌داند.
 


تعداد بازدید از این مطلب: 216
موضوعات مرتبط: نظامی , دفاعی و امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام دوستان وسروران عزیز به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم لحظات شادی داشته باشید لطفا پس از خواندن و مشاهده هر مطلب نظرات خود را مرقوم فرمایید. متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود